”Näkymiä Kaitaalle”-näyttely Kaitaan asemalla loka-marraskuun ajan

Kaitaan metroaseman yhteisöllisessä näyttelyvitriinissä  on esillä Kaitaan koulun ”Näkymiä Kaitaalle” -näyttely. Kaitaan koulun kahdeksannen luokan kuvataidepainotteisen opetuksen oppilaat toteuttivat ”Näkymiä Kaitaalle”-taideprojektin. Näyttelyn teokset vaihtuvat marraskuun alussa toisen ryhmän teoksiin.

Näyttelyvitriini sijaitsee Kaitaan metroaseman sisäänkäynnillä, katutasossa.  Sisäänkäynnin osoite on Kaitaantie 14. Näyttelyvitriini on maksualueen ulkopuolella. Maksualue alkaa leimauslaitteilta, jossa tulee aina olla voimassa oleva matkalippu.

Mikä on Kaitaan oma vitriini?

Yhteisöllinen näyttelyvitriini Kaitaalla on tarkoitettu asemaympäristötoimijoiden, kuten koulujen, päiväkotien ja harrastusporukoiden näyttelytilaksi. Lisätietoja yhteisöllisestä näyttelyvitriinistä Länsimetron sivuilla.

Länsimetro mukana edistämässä älykästä ja turvallista pyöräpysäköintiä – avoin innovaatiohaku käynnissä

Länsimetro toimii kummiyrityksenä SOLMU-hankkeen järjestämässä avoimessa haussa, jossa etsitään innovatiivisia ratkaisuja älykkääseen ja turvalliseen pyöräpysäköintiin metroasemien yhteyteen. Tavoitteena on parantaa pyöräpysäköinnin laatua ja turvallisuutta sekä edistää pyöräilyn ja joukkoliikenteen yhdistämistä osana sujuvia matkaketjuja.

Haku on avoinna 31.10.2025 klo 16 saakka.

Lue lisää Forum Viriumin sivuilta.

Opi huoltamaan pyöräsi itse – maksuttomat korjauspajat Matinkylän ja Urheilupuiston metroasemien pyöräparkeissa viikolla 40

Espoon kaupunki ja RD Physics Oy järjestävät maksuttomat pyöränkorjauspajat kahden metroaseman yhteydessä viikolla 40:

  • 30.9.–2.10.2025 klo 8–16 Matinkylän metroaseman pyöräparkissa, joka sijaitsee metroaseman Suomenlahdentien puoleisella A-sisäänkäynnillä.
  • 3.-5.10.2025 klo 10-16 Urheilupuiston metroaseman läntisen sisäänkäynnin vieressä

Matinkylän metroaseman pyöräparkissa saat vinkkejä pyöränhuoltoon 30.9.-2.10. 3.-5.10 pyöränhuoltopaja on Urheilupuiston metroaseman yhteydessä. Kuva: Espoon kaupunki.

Pajassa opit huoltamaan omaa pyörääsi käytännössä – esimerkiksi paikkaamaan renkaan, säätämään vaihteita ja voitelemaan ketjut. Kaipaatko vinkkejä talvipyöräilyyn – tule laittamaan märän kelin öljyt ketjuun, vaihtamaan talvirenkaat! Tavoitteena on tehdä pyöränhuollosta helppoa ja innostavaa, madaltaa kynnystä pyöräilyn aloittamiseen, ympärivuotiseen pyöräilyyn sekä edistää kestävää liikkumista.

Pyöräily ja joukkoliikenne ovat kätevä pari. Tiedäthän, että pyöräparkkeja on jokaisella metroasemalla. Katso pyöräparkkien sijainnit HSL:n liityntäpysäköintikartasta.

 

Ilmoitus Kaitaan metroasemalla 6.-7.10.2025 välisenä yönä suoritettavasta yhteiskäyttökokeesta – mahdollisia meluhaittoja

Kaitaan metroasemalla ja -radalla suoritetaan viranomaisten edellyttämiä säännöllisesti suoritettavia turvajärjestelmien testejä metroliikenteen päättymisen jälkeen.

Testauksen yhteydessä käynnistetään mm. aseman savunpoistopuhaltimet sekä aseman evakuointikuulutus- ja paloilmoitusjärjestelmät.

Testaus suoritetaan yöaikaan 6.10.2025 kello 24 ja 7.10.2025 05.00 välisenä aikana.

Testauksen yhteydessä aiheutuu melua, joka voi kantautua myös Kaitaan metroaseman lähialueen kiinteistöihin. Melua aiheuttaa eniten savunpoistopuhaltimien testaus täydellä teholla, joka kestää arviolta noin 5 minuuttia yhden kerran yön aikana. Tämä n. 5 minuutin jakso pyritään ajoittamaan testin alkuun.

Testaus kestää maksimissaan yöaikaan 5 tuntia ja sen yhteydessä tarkastetaan turvajärjestelmien suunnitelman mukainen yhteistoiminta.

Testauksella ei ole vaikutusta metron matkustajaliikenteeseen.

Pahoittelemme testauksesta mahdollisesti syntyvää meluhaittaa.

Kivenlahden seinälasin asennus 29.9.-2.10 – liukuportaat eivät ole käytössä asennustöiden aikana

Kivenlahden metroaseman sisäänkäynnin liukuporraskuilun seinään asennetaan seinälasi 29.9.-2.10.2025. Asennuksen aikana kaikki metroaseman liukuportaat ovat poissa käytöstä. Aseman molemmat hissit ovat matkustajien käytössä normaalisti. Liukuportaiden ollessa poissa käytöstä hisseillä voi kuitenkin ruuhka-aikoina olla hetkellisesti jonoa. Kivenlahden asemalla on käytössä vain yksi sisäänkäynti, Kivenlahdentori.

Heinäkuussa Kivenlahden metroaseman lasiseinää korjattiin alkuvuodesta seinässä havaitun liukuman vuoksi. Seinään on hankittu yksi uusi seinälasi, jonka asennus tehdään edellä ilmoitettuna ajankohtana syys-lokakuun taitteessa. Uupuvan seinälasin vuoksi yksi liukuporras on ollut alkusyksyn poissa käytössä. Kaikki aseman liukuportaat ovat matkustajien käytössä lasiseinän asennuksen jälkeen.

Huoltokirja on keskeinen työkalu metroinfran arjen huoltotöissä ja pitkän aikavälin suunnittelussa

Länsimetro-osuuden järjestelmistä, rakenteista ja niiden kunnosta on ajantasainen tieto saatavilla huoltokirjassa, mikä mahdollistaa metroinfran tehokkaan hallinnan kaikissa metroinfran elinkaaren vaiheissa.

Huoltokirjalla on tärkeä rooli osana metroinfran ylläpitoa ja elinkaarisuunnittelua. Huoltokirjan laatiminen rakennusaikana ja ylläpito käytön aikana ovat rakentamislakiin perustuvia velvoitteita, jotka koskevat myös Länsimetroa. Huoltokirja sisältää huoltosuunnitelmat keskeisille järjestelmille ja rakenteille. Järjestelmästä riippuen esimerkiksi kymmenen tai kahdenkymmenen vuoden päästä asennuksesta voidaan joutua vaihtamaan elinkaarensa päähän tulleita yksittäisiä osia tai laitekokonaisuuksia. Huoltokirjassa olevien suunnitelmien mukaisesti tehdään metroinfran ylläpito ja huoltoa. Huoltokirjaan on muun muassa ohjelmoitu huoltojen ajankohdat ja ohjeet huoltojen suorittamiseksi sekä kuvattu tehtävässä tarvittavia laitteita ja työssä huomioitavia työturvallisuusasioita.

Ajantasainen tieto on huollon onnistumisen avain arjessa

Huoltokirjaa käyttävät ensisijaisesti huolto- ja ylläpitotöitä tekevät henkilöt. Kaupunkiliikenne vastaa länsimetro-osuuden metroinfran operatiivisesta huoltotoiminnasta. Huoltokirjaa käytetään esimerkiksi aikataulutettujen huoltotehtävien tekemisen seurantaan, vikailmoitusten kirjaamiseen ja korjausten seurantaan.

–Pääasiassa tekninen valvomo kirjaa päivittäin huoltokirjaan havaittuja vikoja, joita huolto käy läpi ja kuittaa korjatuiksi. Viankorjauksien lisäksi huoltokirjaan määriteltyjen tehtävien kautta huoltohenkilöstö suunnittelee ennakkohuoltotyyppisiä töitä keskimäärin kuukaudeksi eteenpäin. Kuukausitasolla huoltokirjassa on keskimäärin 2 000 tehtävää, joita länsimetro-osuudella hoitavat Kaupunkiliikenteen 13 huoltohenkilöä ja ulkopuoliset palveluntuottajat, kertoo Kaupunkiliikenteen huoltomestari ja työnjohtaja Jouni Kekki.

Huolto- ja ylläpitotöiden kannalta on tärkeää, että huoltotilanteissa oikea tieto on saatavilla välittömästi. Huoltohenkilön on löydettävä huollettavan kohteen dokumentit vaivattomasti ja nopeasti. Huoltokirjaa voi käyttää web- ja mobiilisovellusversiolla, josta huoltoja koskevaa tietoa voi hakea kännykällä. Hakukriteerinä voi olla esimerkiksi sijainti-, järjestelmä- ja laitetiedot. Huoltokirjaan tallennetaan myös käytön aikaista tietoa huoltotehtäviin ja viankorjauksiin liittyen.

–Huoltokirja on huoltotoimintaa tekevien henkilöiden arkinen työkalu, joka avataan ensimmäisenä työpäivän alussa. Toimistolla koneen ääressä käytetään web-versiota, josta saa laajemman näkymän huoltotehtäviin. Mobiili on taas asemilla tehtävissä kenttätöissä kätevämpi, kun kännykällä voi kuitata tehtävät suoritetuiksi tai lisätä tehtäviä, Kekki kuvailee.

Metroinfran omistaja seuraa huolto- ja ylläpitotöiden toteutumista

Länsimetro seuraa huoltokirjan huoltotöiden toteumista länsimetro-osuudella. Länsimetron tehtävänä on johtaa, ohjata ja seurata huolto- ja ylläpitopalveluiden toteuttamista infran elinkaarelle asetettujen vaatimusten mukaisesti.  Huoltokirja on myös keskeinen tietolähde pidemmän aikavälin huolto- ja ylläpitotarpeiden tarkastelussa ja suunnittelussa, toimenpiteiden ennakoinnissa ja suunnittelussa.

Kaupunkiliikenne raportoi kuukausittain Länsimetrolle huoltokirjan suoritteiden mukaisesti huollon ja kunnossapidon toteumat eli toimittaa raportit siitä, kuinka huollot käytännössä sujuvat, etenevätkö huollot suunnitellusti. Toteumaraportointi tekee huolto- ja ylläpitotöiden toteutumisen tilannekuvan läpinäkyväksi molemmille osapuolille, auttaa toiminnan seuraamisessa ja kehittämisessä. Tilannekuvaa käydään läpi yhteisissä tapaamisissa pitkin vuotta. Lisäksi huoltokirjasta saa tarvittaessa esimerkiksi tiettyä järjestelmää tietyltä aikaväliltä koskevia raportteja.

–Huolto- ja viankorjaussuoritteiden seuranta ovat merkittävä osa toiminnan laadun ja tehokkuuden seurantaa. Yhtenä Länsimetron ja Kaupunkiliikenteen välisen yhteistyön ja toiminnan laadun mittaamisen keinona käytetään huolto- ja kunnossapitosuoritteiden seurantaa, Länsimetron kiinteistö- ja infrajohtaja Juhani Penttilä kertoo.

Matinkylän metroaseman seinän uudelleenlaatoitus käynnistyy 8.9.2025

Matinkylän metroaseman kauppakeskuksen ja bussiterminaalin puoleisen sisäänkäynnin ylemmän liukuporrasryhmän viereisen seinän uudelleenlaatoitus käynnistyy maanantaina 8.9.2025. Uudelleenlaatoituksen ja rakennustelineiden purkutöiden arvioitu kesto on neljä viikkoa, jonka jälkeen sisäänkäynnillä suljettuna olleet liukuportaat voidaan ottaa käyttöön viikolla 41.

Uudelleenlaatoituksen aikana Matinkylän metroaseman kauppakeskuksen ja bussiterminaalin puoleinen sisäänkäynti on matkustajien käytössä, mutta valitettavasti yksi sisäänkäynnin kolmesta liukuportaista on yhä suljettu. Myös sisäänkäynnin alemman liukuporrasryhmän yhden liukuportaan käyttöä on rajoitettu välitason ruuhkautumisen välttämiseksi. Matinkylän aseman läntinen sisäänkäynti on matkustajien käytössä normaalisti.

Vuoden alussa havaittiin, että sisäänkäynnin ylemmän liukuporrasryhmän viereinen seinälaatoitus oli heikosti kiinni. Tämän jälkeen on selvitetty kiinnitysongelman laajuutta ja syitä, purettu laatoitusta ja tehty koelaatoituksia kiinnipysyvyyden varmistamiseksi.  Lue lisää Matinkylän metroaseman seinän uudelleenlaatoituksen taustoista.

Espoon Tikan näyttely Kaitaalla syyskuun ajan

Kaitaan metroaseman yhteisöllisessä näyttelyvitriinissä  on esillä Espoon Tikan näyttely syyskuun 2025 ajan. Espoon Tikka on Kaitaan alueella toimiva virkeä ja hyvinvoiva jalkapalloseura, joka tarjoaa toimintaa alueen asukkaille. Espoon Tikka on toiminut vuodesta 1969 alkaen. Näyttely nostaa esiin niin seuran historiaa kuin nykyistä toimintaa.

Näyttelyvitriini sijaitsee Kaitaan metroaseman sisäänkäynnillä, katutasossa.  Sisäänkäynnin osoite on Kaitaantie 14. Näyttelyvitriini on maksualueen ulkopuolella. Maksualue alkaa leimauslaitteilta, jossa tulee aina olla voimassa oleva matkalippu.

Mikä on Kaitaan oma vitriini?

Yhteisöllinen näyttelyvitriini Kaitaalla on tarkoitettu asemaympäristötoimijoiden, kuten koulujen, päiväkotien ja harrastusporukoiden näyttelytilaksi. Lisätietoja yhteisöllisestä näyttelyvitriinistä Länsimetron sivuilla.

 

Matinkylän metroaseman seinän uudelleenlaatoitus aloitetaan syyskuussa

Vuoden alussa havaittiin, että Matinkylän metroaseman kauppakeskuksen ja bussiterminaalin puoleisen sisäänkäynnin ylemmän liukuporrasryhmän viereinen seinälaatoitus oli heikosti kiinni. Seinälaatoituksen kiinnitysongelman laajuutta selvitettiin, ja liukuportaiden viereistä laatoitusta jouduttiin purkamaan melko laajalta alueelta. Purkutöiden jälkeen selvitettiin heikon kiinnityksen syitä ja tehtiin koelaatoitukset, joilla varmistettiin uudelleen tehtävän laatoituksen kiinnipysyminen. Koelaatoituksen perusteella tehdään laatoitustyön ohjeistus ja suunnitelma sekä määritetään lopullinen purkulaajuus. Uudelleenlaatoitustyöt käynnistyvät syyskuussa, ja työn arvioitu kesto on neljä viikkoa.

– Kesäkuun alussa tehtiin koelaatoitus, jolle suoritettiin kiinnityksen pitävyyden varmistava vetokoe kolmen viikon kovettumisajan jälkeen kesäkuun lopussa. Valitettavasti ensimmäisellä koelaatoituksella ei saavutettu riittävää kiinnityslujuutta, ja vetokoe jouduttiin uusimaan. Tämän vuoksi uudelleenlaatoitus ei käynnistynyt kesällä. Uusitun koelaatoituksen vetokoe suoritettiin elokuun alussa, ja kokeessa saavutettiin riittävä kiinnitysvoima. Koelaatoitus oli välttämätöntä tehdä laatan suuren koon vuoksi. Riittävän laadukas työmenetelmä laatoitukseen on nyt varmistettu, ja laatoitustöihin päästään syyskuussa, Länsimetron Oy:n rakentamisjohtaja Janne Tuoma kertoo

Laattojen irtoamissyiden ja uudelleenlaatoituksen kiinnitystavan varmistaminen on vienyt aikaa harmillisen kauan. Helmi–maaliskuussa tehdyissä tarkastuksissa selvitettiin vian laajuus ja havaittiin, että osa seinälaatoista, erityisesti sisäänkäynnin välitason ja bussiterminaalitason välisen liukuportaan sivuseinällä, olivat osittain alustasta irti eli ns. kopolaattoja. Huhti–toukokuussa selvitettiin syyt kopolaatoille. Yhtä yksiselitteistä syytä irtoamiseen ei voitu todeta, vaan irtoaminen oli seurausta useiden tekijöiden yhteisvaikutuksesta.

– Yhdeksän vuotta sitten laatoitetun seinän laattojen irtoamisen juurisyy on kiinnityslaastin ja laatan alun alkujaan heikko kiinnittyvyys. Kuivumisen mahdollisesti aiheuttama alustabetonin kutistuma, kuormitusten aiheuttama liike ja tärinä sekä heikosti kiinni olevan laatoituksen viruminen ovat irrottaneet alkujaan jo heikon laattakiinnityksen. Asiaan on vaikuttanut myös liikuntasaumojen vähäisyys, rakentamisjohtaja Janne Tuoma kertoo.

Laattojen poisto- ja asennustöiden aikana Matinkylän metroaseman kauppakeskuksen ja bussiterminaalin puoleinen sisäänkäynti on matkustajien käytössä, mutta valitettavasti yksi sisäänkäynnin kolmesta liukuportaista on suljettu. Myös sisäänkäynnin alemman liukuporrasryhmän yhden liukuportaan käyttöä on rajoitettu välitason ruuhkautumisen välttämiseksi.

Matinkylän aseman läntinen sisäänkäynti on matkustajien käytössä normaalisti.

Länsimetro ja Kaupunkiliikenne pahoittelevat matkustajille aiheutunutta haittaa.

Vastuullisuutta, riskienhallintaa ja ympäristöosaamista metroinfran omistamisen parissa

Länsimetrossa on ainutlaatuista asiantuntemusta ja osaamista modernin ja aikaa kestävän metroinfran omistamisesta, kehittämisestä ja rakentamisesta. Asiantuntijoita esittelevässä juttusarjassa puheenvuoron saa ympäristö- ja riskienhallintapäällikkö Kati Vesikallio. 

Kuka olet? Mitä teet Länsimetrossa?

Olen Kati Vesikallio. Työskentelen ympäristö- ja riskienhallintapäällikkönä Länsimetro Oy:ssä.

Matkasi Länsimetroon

Aloitin vuorovaikutusinsinöörinä vuonna 2012, kun Länsimetro-projektissa rakennettiin ensimmäistä vaihetta eli Ruoholahti–Matinkylä-osuutta. Toisessa vaiheessa rakennettiin Matinkylä–Kivenlahti-osuus, ja tässä vaiheessa projektia työskentelin ympäristöpäällikkönä. Projektin loppuvaiheessa työnkuvani laajeni myös projektin riskienhallinnan puolelle. Länsimetro-projekti päättyi vuonna 2022, ja nykyisin Länsimetro Oy:ssä työskennellään metroinfran omistamisen parissa.

Länsimetro Oy:ssä vastaan yhtiön riskienhallinnan koordinoinnista, seurannasta ja raportoinnista sekä tarjoan asiantuntijatukea riskienhallintaan. Lisäksi tehtäviini kuuluvat yhä länsimetro-osuuden ympäristöseurannat ja sidosryhmäyhteistyö.

Aiemmin olen työskennellyt metalliteollisuuden etujärjestössä sekä ympäristöasiantuntijan ja insinöörin tehtävissä metalli- ja kaivosteollisuudessa.

Mikä on suosikkiasemasi?

Koivusaari on suosikkiasemani. Se on arkkitehtonisesti upea ja sijaitsee meren rannassa. Sisäänkäynniltä avautuu vaikuttavan kaunis merimaisema, joka muuttuu vuodenaikojen ja valon mukaan.

Koivusaaren asema-arkkitehtuurissa meri ja vesi ovat keskeisiä teemoja – katon muoto muistuttaa kumollaan olevaa puualusta, laituriseinän muoto viittaa valaan hetuloihin ja punainen graniitti sisäänkäynnin lattioissa ja seinissä tuo mieleen alueen rantakalliot.

Lue lisää Koivusaaren metroasemasta.

Miten Länsimetro on tukenut sinua uuden vastuualueen, riskienhallinnan, haltuunotossa?

Olen saanut vahvaa tukea esihenkilöltäni, ja sitä kautta tutustunut riskienhallinnan saloihin. Alkuvaiheessa sain myös opastusta riskienhallintatyökalun käytöstä konsultilta. Oppimisprosessissa tärkeä rooli on ollut myös yhteistyöllä Kaupunkiliikenteen ja riskivastuuhenkilöiden kanssa.

Mikä on ajankohtaista riskienhallinnassa ja ympäristöasioissa?

Tänä vuonna Länsimetrossa kehitetään riskienhallintaa entistä tavoitteellisemmin. Nimetyissä hankkeissa seurataan työtapaturmia, tavoitteena on nolla tapaturmaa – eli ettei tapahdu yhtään sairauspoissaoloon johtavia tapaturmaa vuoden aikana. Lisäksi kuluvan vuoden aikana pyritään varmistamaan, ettei mikään Länsimetro Oy:n keskeisistä metroinfran omistamiseen liittyvistä riskeistä toteudu.

Yksi ajankohtainen kehitysteema on tietoturva ja tietosuoja. Ennen kesää toteutettu tietoturva-auditointi tarjosi arvokasta näkymää nykytilaan ja auttoi tunnistamaan yhtiön toiminnan kannalta keskeisiä kehittämismahdollisuuksia. Näihin teemoihin tullaan tarttumaan syksyn aikana osana jatkuvaa parantamista.

Riskienhallinnan osalta tehdään myös käyttövaiheen riskien päivittämistä, tunnistamista ja arviointia yhteistyössä Kaupunkiliikenteen kanssa. Ympäristöasioissa jatketaan länsimetro-osuuden ympäristöseurantoja ympäristötarkkailusuunnitelman mukaisesti. Esimerkiksi pumppaamoiden vuotovesimääriä ja imeytyksen vesimääriä on tarkasteltu Kaupunkiliikenteen kiinteistöpäälliköiden kanssa.

Olen mukana kehittämässä Länsimetron vastuullisuustyötä, jonka tavoitteena on juurruttaa vastuullisuus osaksi yhtiön päätöksentekoa ja arjen toimintaa. Työtä viedään eteenpäin suunnitelmallisesti, ja tulevina vuosina vastuullisuudesta tullaan myös raportoimaan entistä avoimemmin ja läpinäkyvämmin.

Ajankohtainen teema on myös metroasemien energiatehokkuuden parantaminen, energiakulutuksen optimointi ja päästöjen vähentäminen.  Energiatehokkuudella tavoitellaan myös CO2 -päästöjen vähentämistä. Esimerkiksi Keilaniemen ilmavaihtokoneiden säätämisen ja optimoinnin myötä lämmönkulutusta on vähennetty 197 MWh ja sähkönkulutuksen säästöjä on syntynyt 104 MWh edestä (12/2024-07/2025). CO2-päästöjä on nipistetty 14 %.

Mikä projekti innostaa sinua juuri nyt eniten?

Ympäristö- ja ilmastovaatimukset ovat yhä keskeisemmässä roolissa toimialallamme. Länsimetro Oy haluaa omalla toiminnallaan tukea Espoon ja Helsingin kaupunkien ilmasto- ja ympäristötavoitteiden toteutumista. Tällä hetkellä erityisen kiinnostava kokonaisuus on energiajohtamisjärjestelmän rakentaminen ja sertifiointi. Myös kestävyysraportointi (CSRD) on työpöydälläni ja vaikuttaa vahvasti vastuullisuustyön kehittämiseen – se on aihe, joka motivoi minua henkilökohtaisesti.

Keiden kanssa teet töitä?

Projektivaiheessa lähimmät työkaverini olivat ympäristöasiantuntijoita ja konsultteja muista organisaatioista. Rakentamisen päätyttyä konsulttien käyttö on luonnollisesti vähentynyt, ja metroinfran omistamisen aikana kuulun tiiviisti omistamisen tiimiin ja lähimmät kollegani ovat organisaation sisältä. Teen myös tiivistä yhteistyötä Kaupunkiliikenteen kanssa. Meillä on Kaupunkiliikenteen kanssa yhteinen työtila Keilaniemen asemalla, ja viikoittaiset kohtaamiset tukevat sujuvaa yhteistyötä.

Mitä haluisit muiden tietävän Länsimetrosta työpaikkana?

Me olemme matalahierarkkinen ja lämminhenkinen työyhteisö. Meillä on mukavaa yhdessä! Esimerkiksi kesän alussa vietimme tyky-päivää keramiikkakurssilla, jossa jokainen teki oman kahvikupin.

Toimistomme sijaitsee Keilaniemessä, jonne pääsee kätevästi metrolla ja pyörälläkin. Länsiväylän suuntaiset pyörätiet toimivat hyvin ja tekevät työmatkapyöräilystä sujuvaa.

Länsimetrossa työntekijöille tarjotaan kattavat edut, kuten lounas-, liikunta-, kulttuuri- ja työmatkaetu, laaja työterveyshuolto sekä vapaa-ajanvakuutus.